Städning..

Söndag, brukar i vanliga fall innebära slapp dag men idag så fick det bli stor städning istället. Eftersom jag varit borta drygt en månad så behövdes det idag, inte det roligaste man kan göra men det måste ju göras ibland så ;) Och fräsht blir det efteråt. Så de e bra nice ändå!

Passade även på att lägga in de stora och "vanligaste" räkningarna idag med, så lätt hänt att man glömmer bort dom och då slutar det ju inte bra alls. Bra att vara ute i tid! Så jag känner mig såå duktig så ;)

Fjärde maskinen med tvätt rullar nere i källaren och golven väntar på att bli lite vattnade. Sen ska jag njuta av en cola light och risen tills det är dags att gå ner till tvätten och ta itu med det sista.

Ikväll blir det snabba cash med mamma. Hon har inte sett den men det gör inte mig att se den en gång till, grymt bra film tycker jag!

Näe, nu ska golven glänsa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0