Lite nervös blir man alltid..

Lilleman har börjat snöa in på rutiner.

Det märker jag som nu idag, när han bara sovit en gång och vanligtvis sover två till tre gånger per dag och jag ska natta honom, han tror ju att det fortfarande är dag då stackarn och sover bara cirka en timme. :/ Men han somnade om igen iallafall så får se hur det håller i sig, lite nervös blir man alltid. För just ikväll har jag ingen lust att sitta uppe halva natten, faktiskt.

Så jag ska nog ta och krypa ner under täcket jag med, kanske vända på lillen också som ligger på mage? Hatar när han gör det, varken jag eller han sover lika bra då. Ren mamma inbillning bara kanske, vad vet man? :p Men samtidigt vill jag ju inte väcka honom, åh jobbigt..
Men först måste jag ringa Rickard så man somnar gott sedan. ;)

Godnatt!


Kommentarer
Malin :)

Tack :) ne.. Vi har inte bäddat den än.. Men de kommer nog bli snart .. :)

2010-08-06 @ 22:31:12
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0