Fy på er ;)

Dåligt med frågor på frågestunden som jag erbjöd er. ;)
Men ni få som frågade ska såklart få era svar!

Vart i Matfors bor du?
Mitt i centrum, hyr lägenhet hos nordeken.

Vem är pappa till Casper, och vem är han lik?
Caspers pappa heter Mattias, och han har hans ögonfransar och mun,
resten är mestadels från mig och hans äldsta morbror Linus.

Hur träffades du och Rickard? Vem tog första steget?
Vi träffades genom en kompis till mig och Rickard, Nisse.
Han följde med på en badstrand en måndag och sedan dess
har vi umgåtts nästan varje dag! Jag skulle väl säga att det var
Rickard som tog första steget. :)

Nu är vi hemma i Matfors igen iallafall! Casper sover och
jag ska väl snart ta mig dit jag med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0