What a..

Vilken kväll.. Casper har gråtit och gråtit och åter igen gråtit. Man känner sig så hjälplös och vill bara gråta minst lika mycket själv när man har provat med precis allt och ingenting hjälper! Och än har han inte somnat, gissa om hans mamma är trött..

Tänkte iallafall försöka hålla mig vaken och se på wallander, om jag nu får det för casper vill säga. ;) Sedan blir det bums i säng för imorgon ska vi upp rätt tidigt! Ska in till stan till faster marias skola och knäppa lite kort. Om jag har fattat det rätt så ville hon använda oss om foto modeller till ett skolarbete som handlar om kärlek. Varför inte liksom? Vi har ändå ingenting annat för oss och maria har ju inte träffat honom så det ska bli skoj! :) Seeeen om mamma råkar ha lite tid över och orkar ta sig in mot stan så tänkte jag att vi kunde ta en promenad någonstans.

Det var väl vad jag hade att dela med mig av ikväll. På återseende!


Kommentarer
Malin :)

Hua .. lät inge kul, och så hjälplösa som dom är.. Hoppas lillen är nöjd ett tag nu då så du får vila lite o kolla på wallander.. :)



Och ja, visst har det hänt lite alltid :) så roligt nu då det börjar bli en bebis mage!

2010-04-18 @ 21:01:54
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/
Ida

Det är bara att kämpa på Elin! :)

2010-04-19 @ 20:45:25
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0