Våran dag i bilder

Nu sitter vi i bilen påväg hem mot sundsvall igen. :) Bestämde mig för att inte stanna kvar utan åka ner i början av maj igen och hälsa på, och i samma veva åka hem med mormor och kattis igen som vill komma hem till oss och hälsa på! Super =)

Har haft en riktigt skön helg nere i stockholm och tänkte idag bara lägga ut dagen i bilder! Se och njut.



 Casper i sin gungstol



MIN ÄLSKLING




Casper med min moster kattis och hennes terje (min kusin)



Och här med alla mina kusiner på den sidan.

Årets första själv plockade vårbukett!!



I sin nya cardigan som passar så med hans underbart knallblåa ögon :)



Tuffingen med sin gammo ;)
Och ja, det är faktiskt hans solglasögon, så små men väldigt stor på honom :)



Kommentarer
Ida

Men sötnosen då! :) Ni verkar ha haft en superhelg i Sthlm! Snygging i solbrillor och hela köret :D

2010-04-12 @ 16:29:34
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0