Tidiga mornar

*Gäsp* Casper har börjat vaknat jätte tidigt på morgonen nu, andra dagen som han slår upp sina ögon cirka 05:30, och självklart så är han ju jätte glad och pigg då och vill prata så då kan man ju inte bara låta bli. ;) Då glömmer man genast bort att man är trött för ett tag, men nu såhär tre timmar efter så känner man av tröttheten, det kan jag lova!

Vi tog iallafall en promenad till mamma och pappa vid halv åtta så har ätit frukost här och casper äter nu igen. :) Behändigt när hans mormor också kan hjälpa till och mata lite! Och på  tal om mat så är snart mjölken slut hos mig, peppar peppar! :D

Idag står det "stor handling" på schemat, om man nu kan kalla det för de. Men ska ladda upp med erättning och lite sånt till casper! Lite osäker på hur många jag ska köpa, men det borde bli bra med 3. :) Funderar på om jag ska prova en nan också eftersom många har rekomenderat den, inte för att casper har problem med babysemp men bara för att. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0