Sol sol, strålande sol!

Vilken härlig dag det har varit! Jag och mamma klädde på oss och gick ut på en promenad redan klockan tio imorse och det blev ingen kortis idag inte, gick runt båda broarna och smet även in på statoil en sväng och köpte ett par solglas ögon! Så nu kan man ju ut och gå utan att behöva kisa eller hålla armen över pannan också! Strålande ;)

Sen var vi iväg och handlade på ica maxi också, och åt på max. :) Mitt inköp för dagen fick bli en body och en pyjamas till casper samt 5 par sockar till mig ;) Var ju rea och så då kunde ju inte jag låta bli såklart, inte för att det inte brukar hindra mig om det inte är rea heller men ändå :p

Nu är vi så trötta båda två efter den här lååånga dagen så det är dags att krypa under täcket och hämta lite sömn till morgon dagen! Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0