Planerat

Åh vad jag älskar att ha dagarna planerade! Jag kan klättra på väggarna ibland utan planer, haha. Hatar att inte ha någonting att göra och för er som känner mig väl så vet ni att jag lätt blir rastlös och måste ha något att göra hela tiden! :)

Idag är det läkarbesök inplanerat men har ju tre tomma timmar fram till dess att fördriva ;) Jobbigt läge, haha! Nämen johanna kanske skulle komma på besök ett tag då vi får väl se!
Imorgon kväll kommer emilie hit och ska fixa mitt hår, får bli slingor. :) Och då är det ju frisör blonderingen som används och hon gör det ju billigt så det känns kanon!
På fredag kommer prästen hit så ska vi planera inför caspers dop. Tror jag har det mesta klart för mig faktiskt! Är bara en sak till som jag ska fixa.

Näe, nu åter till att finna ett tids fördriv, städa?! Nja, får se ;)


Kommentarer
Ida

Jo din rastlöshet går inte att ta miste på! ;)

2010-04-27 @ 20:38:31
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0