Lösenord utskickade

Roligt att det är så många som vill ta del av min och caspers vardag! :) Känns ju lite smickrande samtidigt på något vis ;) Att en person kan förstöra för så många är ju bara förjävligt, menmen! Nu ska vi inte häng upp oss på det när jag precis kommit hem från en super trevlig kväll tillsammans med ida! ♥

Har lagat mat, fläskfilé med kroketter och bearniesås på en tisdag. Det ni! ;) Gott var det, slank även ner en nybakad baguette med vitlöks smör, i like! Casper var hyfsat lugn och snäll hela kvällen, tyckte väl att hans mamma skulle få unna sig lite. ;) En promenad vart det också längs hamnen och en del fotografering! Några bilder ids jag inte lägga ut idag tyvärr, får se om det kommer in några imorgon.

Sedan var det handling på coop i birsta som stod på schemat. Mamma och pappa hämtade mig vid åtta så for vi och köpte ett lass med blöjor och våtservetter. :) Nu ligger lillen för nattning och jag ska väl även försöka natta mig själv snart också, får se hur det går!

Godnatt.


Kommentarer
Ida

Så trevligt och mysigt hade vi! :) <3 Måste göras om soooon! :)

2010-04-22 @ 14:54:20
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0