Lördag

Idag är vi ensamma jag och casper, totaly alone. Lite tråkigt tycker jag, casper har precis somnat i våran säng nu iallafall så jag sitter här med min laktosfria frukost. Casper blev mycket bättre i magen sen jag började med laktosfritt så jag antar väl att det är den allergin då. :( Men har hört att den ska vara "vanlig" och att den oftast växer bort? Ja, det återstår väl att se. Finns ju tester att göra sen när han blir lite större och få det svart på vitt :)

Promenad hade jag planerat också men det ser ju inte så lovande ut just för tillfället, snön bara öser ner. :s Så trevligt! Inte. Så vi får väl se vad vi hittar på idag jag och casper, tänkte låta honom vara i babygymmet lite idag och bekanta sig med det men den ligger såklart kvar i bilen som mamma har på jobbet. :( Och mina första år boken dessutom också så jag har inget att göra medan han sover heller, greatans ;p Dagen känns ganska hopplös om man får säga så :)


Kommentarer
Ebbasmamma

Jag var också allergisk mot mjölk när jag var bebis, men det har vuxit bort :)

2010-04-17 @ 12:06:32
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0