Födelsedags shoppat

Dagen har varit riktigt bra! :) Började med en engelsk frukost hemma hos mamma och pappa, stabilt och näringsrikt! I like. Och därefter blev det som vanligt en promenad då jag har en liten casper som vägrar somna på morgonen utan att ha åkt i vagnen, det är bara det som gäller. Gick en hyfsad promenad över till andra sidan och vände där, var nog ute över en timme iallafall så motion och frisk luft fick vi så det räckte och blev över! :)
Sen var vi bara hem snabbt och bytte om och fräshade upp oss innan vi begav oss till birsta. Jag fick ju presentkort på city där och på rusta. :) Så jag införskaffade mig ett par nya jeans och köpte lite till casper också! Det går verkligen inte att låta bli att inte handla till honom. :p Mycket roligare det än att handla till sig själv.. :) Och sen var vi på rusta och köpte utemöbler till balkongen (svart rotting grupp, visas på reklamen nu) och sedan bjöd jag mamma och pappa på max mat, fin födelsedags middag det.. ;)

Lägger upp lite bilder på dagens inköp och hoppar sedan i säng. Nattinatt!



Body, mössa och solglasögon från lindex.
Leksak från lekplaneten.



Jeans till mig från veromoda, 120 kr!! 70% rabatt =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0