4 veckor

Idag blir min lilla prins 4 veckor! Herre gud, kan inte fatta vart de här veckorna har tagit vägen?! Det går så sjuuukt fort, tycker vi nyss kom hem från bb jag! På onsdag blir han en månad, lill hjärtat. ♥ Och till helgen ska han ut på sin första riktigt långa bilfärd, spännade och se hur det går! Men han älskar att åka både bil och vagn och så länge allt rör sig så brukar det inte vara några problem alls att sova. :) Har en sån snäll liten kille så!

Har varit ute i finvädret idag och grillat lite korv med mammamormor och pappamorfar ;) Casper sover sött i sin vagn fortfarande och jag ska väl börja på med middagen, tänkte vara snäll och hjälpa till! =)
Och ikväll har mamma köpt bingo lotter så det blir till att sitta med en lott ikväll och hoppas på en vinst, pappa vill ha en ny bil och jag en miljon, tre eller fem går också bra!! =)



Kommentarer
Ida

Alltså är man söt eller är man söt? :)

2010-04-04 @ 23:23:16
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0