10 saker du kanske inte visste om mig

Den här utmaningen är tagen från Carros blogg.

♥ Jag hatar att vara ensam. Finns absolut inget värre än tystnaden när man hör preics alla ljud. 

♥ Jag har gått på en idrotts skola "prolympia", sista året i grundskolan.

♥ Jag har inte slutfört mina gymnasie studier utan satte graviditeten med casper först.

♥ Jag hatar när det är stökigt runt omkring mig, jag kan inte slappna av om jag vet att det står en hel hög med disk i köket och väntar, jag måste få undan det innan jag kan göra något annat.

♥ Jag har varit rökare under ett antal år, casper blev räddningen!

♥ Jag ÄLSKAR att åka bil, och jag HATADE det när jag var i caspers ålder.

♥ Jag trivs bättre med min kropp nu än vad gjord innan graviditeten.

♥ Jag går inte under några smeknamn, faktiskt inte ett enda och har aldrig gjort heller! (Förutom när man var liten förstås.)

♥ Jag tycker om att träffa nytt folk men är sällan den som tar för mig och hoppar för det mesta av i sista sekund.

♥ Jag fullkomligt avskyr när någon skär med kniven för hårt när dom äter så det genkar. USCH!

Och jag utmanar alla som läser och vill ta sig ann utmaningen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0