Tvättstuga

Jaha, då hade man kommit till den tråkigaste dagen av dem alla. Tisdag! Tycker verkligen att de är så tråkiga, ingenting på tvn och sen så går dagen bara så otroligt sakta i övrigt. Nåväl. Jag har inte gjort dagen så mkt bättre då jag bokat in en tvätt tid idag, men å andra sidan så är det väl bra att göra sådant på en tråkig dag ;) Tror även jag ska damsuga, svabba av golven och städa inne på toaletten :) Lika bra så man får det gjort!

Innan de så tar jag och mamsen en promenad
innan vi sätter igång ;) Måste in på ica och lite sånt där med.

Uppdaterar säkerligen under dagen, har tvättstuga mellan 13-16 så.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Carro

Ååh, tack för att du svarade :)

Inte alla som orkar göra de. Tycker jag är tråkigt, för man vill ju ändå veta vilka som läser den ju...

Statistiken har fördubblats sen jag gick ut med att jag är gravid så då vill man ju veta vilka som läser :P

2009-09-22 @ 12:10:03
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0