Tv kväll

Nu är jag hemkommen från en heldag ute på äventyr. Började såklart med klippningen på sax&kam och jag blev riktigt nöjd! Det är riktigt kort och fortfarande ovant men jag trivs med det! :) Det är en kort frisyr som jag både kan se "snäll ut" och om jag så vill se busigare ut, då man ska iväg ut på något speceillt!:) Bild kommer såklart!

Ikväll är det tv kväll som ser ut som följande:
19:00 - SVT2 Vem vet mest?
20:00 - TV4 Idol2009, sängsongsstart
21:00 - SVT1 Andra avenyn, sängsongsstart

Efter andra avenyn blir det te och kvällsmacka, sen är det dags för mig att sova då jag jobbar imorgon mellan 7.30-16

Skriver mer senare!


Kommentarer
Ida

Haha, men hon är ju söt i verkligheten så! =D Erik blir också alltid skitful på bild så Elsa ser ju lite bättre ut än han. Det är ju bara hår och man ser inte ens ögonen ;)

2009-09-08 @ 19:39:52
URL: http://sjida.blogg.se/
Ida

Hur kan hon rå för det? :o För att hon lägger bak öronen?

2009-09-08 @ 20:45:41
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0