Tuppilur

Lade mig i soffan med vilda ett tag runt halv fem snåret och vaknade för en halvtimme sedan, perfekt!! Nu kommer jag inte somna förän senast klockan tolv inatt! Typiskt .. Men å andra sidan så sov jag ju lite halvtaskigt inatt på grund av elsas magsjuka så det var väl den timmen jag tog igen kanske. Nåväl, inte mycket att göra åt den saken nu. Tur att jag är ledig imorgon också och inte ska upp och jobba iallafall!

Har precis fått en tallrik med middag i mig nu så nu lär man väl slappa ett tag igen innan det är dags för någon promenad! :) Måste verkligen ut och få lite frisk luft i mig!!

På återseende.


Kommentarer
Mary

A, jag har tid den 29e denna månad. Känns ju som om det är hur lång tid som helst kvar. Men så ere väl när man längtar efter något hehe...

2009-09-07 @ 20:19:32
URL: http://marysolander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0