Staden

Godmorgon!  :)

Är vaken sen ungefär en timme tillbaka hemma hos mamma igen :p Hehe, blir lätt så på kvällarna att man inte orkar gå hem så då övernattar man här istället. :) Funkar ju det med!

Idag är det stan som gäller med myran o elias :) Har precis gjort mig klar men ska ner till lägenheten strax för förhopningsvis så kommer det ett paket fram till min dörr idag å då måste jag ju va hemma. Hihi.

Nä, nu måste jag kolla så allt fungerar på datorn, tappade den nämligen i golvet för ungefär 5 minuter sen :p Men inga sprickor i skärmen iaf och internet verkar ju fungera :D Duktig dator! :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Ia

Haha, du gjorde en Ida med andra ord! ;) Fast du hade lite mer tur med dig =P

2009-09-29 @ 18:40:54
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0