Sämsta lördagen någonsin

... På väldigt länge iallafall! Har inte gjort ett dugg. Bara suttit med datorn och ringt ett samtal till mormor. Visst har man väl slökollat lite på tvn också eftersom den står på i bakgrunden men det har inte varit ett enda sevärt program ikväll. Hua, börjar nästan gråta! :p Sitter och gäspar nu och funderar helt ärligt på att sova.

Måste ägna en liten tanke åt min älskade mormor också som har det jobbigt. :/ Inge kul när hon är ledsen för hon är alltid så glad och trevlig mot oss alla. Hjälper till med allt oavsett vart hon är eller vilken position hon befinner sig i. Hoppas allt löser sig såklart, och jag hoppas även på att det blir förskjutet med operation nummer två så kan vi ägna mer tid åt varandra och hitta på saker tillsammans när jag kommer ner i oktober. :) Bara det blir bra för dig, min älskade mormor och snart gammelmormor till bebis <3

Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0