På bättringsvägen? Knappast!

Känner mig mycket sämre idag, vilket känns surt!:( Fick sjukskriva mig för hela helgen igår också så nu går jag miste om nån tusenlapp. Bara det är också väldigt surt! Pengar är ju mitt liv just nu. Men men, som isabelle sa så är det väl sant att jag ska vila upp mig lite. Nu när jag varit förkyld så pass länge och fått febern så vore det ju olyckligt att jobba sjuk och förvärra det hela. Så okej elin, nu ska du vara hemma och bli frisk!

Och sen är det bara en sak jag känner att jag måste skriva. Brösten har redan börjat producera mjölk, visst. Det är väl bra men grejen är bara den att för mindre än fem minuter sedan märkte jag två blöta fläckar vid varje bröst på min tröja. Känns ju mindre kul om det ska börja så redan nu. Någon som har erfarenhet av detta?:o Tycker det verkar lite tidigt då jag bara går in i vecka 16 imorgon.

Så, ja mina vänner. Nu är det bara att traska ner till lägenheten för att hämta en ren och fin tröja!

På återseende.


Kommentarer
natalie

Sådär hade jag inte förns mkt senare med Amelia. Men jag känner av nu att dom spänner av och till, och till o med jag (om man klämmer) Hehe. Kan få ut en skvätt, men det kan även vara för jag ammande Amelia. Hoppas ni har en bra kväll :)

2009-09-11 @ 22:41:57
URL: http://jennynatalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0