Man blir så less

Jaha, anonyma kommentarer igen men visst det här kan jag svara på.

Nej, det kändes inte onödigt
att boka barnvagnen så pass tidigt som vi gjorde det. Det var ett fruktansvärt bra pris och vi fick alla garantier vi kan tänka oss. Hade jag fått missfall (eller får) så är det bara att avboka och jag får handpenningen tillbaka. Visst, det hade kanske varit en tung grej men jag förlorar ju ingenting på att boka den så pass tidigt. Och lägga ut pengar, 1000 kr som jag får tillbaka om någonting händer. Nej, jag är så nöjd över att jag bokade den och sparade pengar!

Sen som jag säger till alla andra:
Min graviditet, mina val. Gör andra på ett annat sätt, det är deras beslut och inte mina, och heller inte tvärtom.

Något som är oklart?


Kommentarer
ewe

Tack desamma får man säga då=)

2009-09-24 @ 20:51:14
URL: http://evelinapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0