Lyxfällan

Sitter framför tvn nu och kikar på lyxfällan och det enda jag har att säga är väl att ibland fattar jag inte hur människor tänker. :s lån på lån på lån.. upptäcker man aldrig att man ligger flera tusen kronor back i månaden förän kronofogden ringer på dörren!? då är det väl ändå något mer som inte står rätt till kan jag tycka.

Ska hem efter att lyxfällan är slut iaf
:) Hem och sova direkt, ska ju upp o jobba tidigt. Egentligen skulle jag bara ha jobbat 11-15 men det var en som blev sjuk så jag jobbar 7.30-15 ist :) Men jag behöver timmarna så jag klagar inte :D Sova kan man göra i graven ;)

Mamma o pappa följer med en sväng också :D Ska ta in spjälsängen bland annat och sen ville mamma se kläderna som jag fått låna av myran :)

Godnatt!


Kommentarer
Anonym

o du är en sådan som blev gravid med någon av alla one night stand ? lyckat!

2009-09-17 @ 23:22:05
Ida

Nej det gäller inte. Eller om jag skulle skicka in den så skulle det kosta mellan 10.000-15.000. Och vem fan lämnar då in en dator för 5000 kr?! :o Haha! Vi ska försöka ta det på hemförsäkringen istället, så jag får tillbaka några slantar och sedan köpa en ny :P

2009-09-18 @ 11:13:47
URL: http://sjida.blogg.se/
Ida

Kommentaren som du fått! Kolla upp IP-numret. Det är bara att skriva till blogg.se! Det är inte okej.

2009-09-18 @ 11:14:42
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0