Lönedagar på max.

Är inga roliga dagar alls för då är precis alla på max och ska handla. Köp kött istället för fanken!

Har då jobbat idag i full stress men nu är jag hemma och är ledig hela helgen :) Är dock helt slut och funderar på att slå på en film och krypa ner i sängen, vore inte helt fel!

Helgen känns spännande
:) Imorgon är det ingenting planerat vilket gör att jag får göra precis vad jag vill! Och på söndag ska jag till umeå med mamma och pappa och kolla när lillebror spelar match :) Långt att åka men det är en viktig match! Det är den avgörande matchen för om dom kommer med i tips elit eller inte. Hej heja heja gif! Dom vann första matchen över umeå, nu är det bara å hålla det och vinna den här matchen med!;)

Nä .. Film var det
!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0