Lill lördag

Ikväll har vi myst till det lite extra hemma hos mamma och pappa!:) Vi har ätit tacos tillsammans hela familjen och nu sitter vi ute på altanen och bara njuter av det härliga höstvädret!

Jag sitter ute med datorn och ska boka en tågbiljett till stockholm i oktober. Mormor ska ju opereras då och kommer att behöva lite extra stöd och hjälp den första veckan så då offrar jag mig!:)

För er som följer efterlyst så har det programmet sängsongsstart ikväll. Samma tid, samma kanal. 21:00 på tv3, jag kommer inte att glömma bort det, kommer du? ;)


Kommentarer
Ida

Vi glömde!

Vi får se reprisen på söndag! ;)

2009-09-02 @ 21:41:00
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0