Home sweet home

Idag tog jag mig i kragen och packade ihop de saker jag haft med mig till mamma och åkte hem till mig med vilda och elsa. :) Det känns skönt att vara hemma till sitt igen. Min soffa, min dator, min säng, mitt kylskåp! Allt är bara mitt och ingen annans. Skönt, man släpper all kontrollbehov och slappnar av. :)

Så här sitter jag, elsa och vilda i min mysiga lägenhet. Dock med trögt internet vilket gör att det inte heller går att lyssna på någon musik utan att låtarna ska hacka så förbannat! Allt är internet baserat nu för tiden och jag hatar det !! Nåja, har en stor klädhög att ta reda på här *suck* Och sedan ska jag väl laga någon form av middag och läsa lite tror jag.

Så får det bli helt enkelt! Får se om jag ids ta en promenad till mamma ikväll och se på lite tv. Visst går det att göra det här med men roligare med sällskap:)


Kommentarer
emma

hoppas du har en bra torsdag? (:

2009-09-17 @ 17:10:35
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Ida

Har du inte spotify?

2009-09-18 @ 11:22:16
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0