Helt orkelös

Usch, jag hatar att känna mig helt orkelös men ibland är det tyvärr inte mycket man kan göra åt. Man bara känner hur musklerna i kroppen har stängt av för en stund och hur huvudvärken bara klämmer åt allt hårdare. Det är hemskt men såna dagar finns dom med, tyvärr.

Har precis kollat på idol iallafall och funderar redan på att gå och lägga mig, även om jag vill se sista delen av idol kl 22.25 där vi får se resultatet om vilka två personer svenska folket röstat vidare men känner mig inge kry alls för att sitta vaken en och en halv timme till.

Mariette och Moa tycker iallafall jag att vi ska rösta vidare ikväll! =) Vilka tycker ni?


Kommentarer
Caroline

Heej! :) Har du också blogg, kul :) Kan man kika på lillmagen din hehe!

2009-09-30 @ 06:43:53
URL: http://hessel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0