Happy me

God kväll läsare!:)

Har avnjutit ytterligare ett program av ensam mamma söker med gott sällskap och gott tilltugg :) Börjar känna sig lite trött vilket är bra eftersom jag börjar jobba imorgon igen, 7.30-16! Känns super! Sen ska jag faktiskt direkt efter jobbet iväg och kolla på ett par saker till bebis! Mer får ni veta imorgon om jag kommer hem med sakerna i handen, men det tror jag! Begagnat och säljes av privatperson. Men så länge prylarna säljes i bra skick så spelar det inte mig någon roll var ifrån dem kommer eller hur ny den är.

Nu ska jag ta mig ett glas läsk till faktiskt och kolla på kommissarien och havet. Mamma säger att det inte verkar vara något men hon har ju läst boken och då blir det en helt annan sak om det inte överensstämmer. Nåväl, nu har den börjat!

Nattinatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0