Gormé middag, köttbullar o makaroner ;)

Fick främmande här en sväng förut av myran som kom med lite bebis kläder till mig :D snällt av henne tkr jag :) fick massa i stl 56 som jag lånar av henne. Mycket i blått men äh, tjejer kan också ha blått om det skulle visa sig vara det  ;) Sen efter att hon varit här en stund så följde jag med hem till henne också och kollade hur hon bodde. Så då blev det även sen middag för min del. 8 köttbullar och 2 dl makaroner :D Muums, de är gormé middag för mig de ;) haha, skulle kunna leva på de!

Nä, nu ska jag gå till mamma igen och duscha innan idol börjar och även dra i en hårinpackning. Ska nämligen göra mig mer slingor imorgon, folie slingor :D Alexandra är snäll o hjälper mig efter jobbet :)

Får se om det blir ngn uppdatering när jag kommer hem ikväll.


Kommentarer
natalie

jag heter amelias på fl :) tack för maten idag! haha!

2009-09-17 @ 19:14:16
URL: http://jennynatalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0