Frippa

Nä, det får räcka med modifierad blogg så länge eller vad det nu kallades innan jag går så långt att jag sätter lösenord på bloggen. Nån måtta får det vara! Och med det så innebär det alltså att jag godkänner era kommentarer innan det syns för alla.

Kom precis hem från mamma iallafall. Har varit där och ätit och kollat på idol efter att jag jobbat och varit hos alex och fixat frippan. Både klippt lite nacke och gjort lite slingor. Bjuder på en bild!


Ja, mycket fint bild. (Inte!) Men som ni ser. Ljusare och rundat av lite i nacken så det blev lite frisyr på det hela! Mycket bättre än förut enligt mig själv=)

Nu ska jag sova. Ska upp runt 5 imorgon bitti så det gäller att vara klok.


Kommentarer
Ida

Ja det vet jag att det är. Men det är aldrig segt för mig bara för att internet är det? :o

2009-09-19 @ 11:21:57
URL: http://sjida.blogg.se/
alina

vad fint det blev :)

2009-09-22 @ 18:44:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0