Fotbollsmatch

Har precis kommit hem från min lillebrors fotbolls match och kan säga att jag ångrar mig starkt! :p Det var inte mycket att se på. De två målen som blev åkte in i nätet när det var tio minuter kvar av hela matchen. Det vill säga att jag satt ungefär 75 minuter tills det att det började hända något överhuvudtaget. Menmen, sånt är livet och vann gjorde dom ju iallafall!

Kallt var det med så nu sitter jag och värmer upp mig lite i my home sweet home. =) Blir bara lugnt ikväll igen precis som vanligt. Ska strax äta lövbiff med pommes och beasås å sen blir det väl tvn om det nu finns ngt att se! :s Tycker rent utsagt att det bara är skit på tvn på lördagar. Älska fredagar och söndagar, hata lördagen! ;)

Skriver antaligen mer ikväll då det inte finns så mkt annat tidsfördriv :p


Kommentarer
Carro

Hej ! vad kul att du tittade in och lämnade ett litet fotspår ifrån dig :) Kikar tillbaka jag också :) Mvh/Carro

2009-09-12 @ 18:31:30
URL: http://ihuvudetpafrokenrickebo.blogg.se/
Ida

Ja visst var han duktig Calle. Honom hoppas man går långt! :) Ja men jag tycker ändå att den där Mehmed hade något speciellt. Och det var faktiskt bara Laila som sa att han skulle åka ut snabbt. Vi får väl se hur det går för han ;)

2009-09-12 @ 19:05:08
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0