Djurmagasinet

Promenaden blev mer annorlunda än vad vi tänkt oss tror jag. Gick ner mot byn precis som vanligt och stannade till hemma hos mig för att kika posten och min plånbok hade äntligen kommit! Lycka gånger tiotusen där :) I samma ögonblick som vi förstod att vi var tvungen att gå till ica bestämde vi oss för att köpa en lunch där så elsa fick stanna i lägenheten medans jag och mamma gick till ica och handlade lunch och hämtade ut min plånbok. Så nu är vi hemma hos mamma igen mätta och belåtna!

Ska dock alldeles strax iväg igen in mot stan och besöka djurmagasinet. Måste ha ett halsband till vilda! Har insett nu att hon älskar att vara ute över allt annat och då har jag som krav att hon har ett halsband med mitt mobilnummer på. Så många katter som försvinner nu så, hua.

Nu ska jag äta mitt äpple och sen ska vi väl nästan bege oss med en gång.
Skriver mer ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0