Den kära katten

Känner bara för att skriva ett par rader om min kära kissemiss ;) Haha, andledningen är väl för att hon ligger här i mitt knä fullt koncentrerad på vad jag håller på med och släpper inte blicken en sekund från dataskärmen. Tycker hon är så lustig ;) Hon älskar när jag sitter vid datan eller kollar på film, då kan hon också vara med! I och för sig är det väl så med allt annat också, hon är med på allt förutom när jag drar igång damsugaren ;) Haha.

Näe, helt klart så är vilda ett utav dem bästa köpen jag gjort det här året, efter allt som har med bebisen i magen att göra!:)



När jag sparade den här bilden kunde jag aldrig tro att jag skulle sitta med världens bästa katt dagen därpå! Vilda är föresten inte katten jag ramat in heller, hon är den som är i mitten mellan den jag ringat in och den orange hanen. Man ser bara ett huvud som kikar ner :) Det är min lilla vilda det <3

Snart börjar tv kvällen så nu ska vi plocka fram allt det goda :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0