Vi ska flytta!

Yey! Har precis varit iväg och kollat på en lägenhet som blev min direkt! Det är porten bredvid på våning två, en rymlig tvåa på 54 kvm och med balkong! Så ni kan ju gissa hur glad jag är nu!?

Dock vet jag inte riktigt när jag får flytta in, men troligtvis någongång i mitten av december. Detta beror alldeles på hur mycket som behövs göras om men som det såg ut i nuläget så ska HELA lägenheten total renoveras och saneras ordentligen! Så det känns verkligen toppen =D Får veta mer om inflyttningsdatum och renoveringen när lägenheten är tömd. Då ska jag få välja tapeter, skriva kontrakt osv  :)

Har redan kikat på lite möbler och tänkte flörta med mamma och mormor om dessa möbler!


Perfekt byrå till sovrummet! Mycket förvaring samt en smart liten tvbänk till sovrummet också ;)


Hensvik skötbord. Praktisk och snygg. Går även att ha som bokhylla när man inte längre använder skötbordet. =)

Nu ska jag pynta barnvagnen med reflexer, gå ut med elsa och sedan pyssla lite med julpysslet!


Kommentarer
-c-

Hej! Ja, jag gjorde den lilla griffeltavlan helt själv.



Jag sågade ut en liten bit av en masonitskiva. Borrade två hål (för bandet upptill). Slipade kanterna och målade den på båda sidor med grundfärg, ett lager (med skumgummiroller).



Därefter målade jag två lager med griffelfärg. Skumgummiroller även där.



Då den torkat satte jag snöret i den sen klarrrt! =) Busenkelt!



Masonitskivan har en knagglig sida men den kan man ha baktill. Vill man att det ska gå att skriva på båda sidorna så får man välja annat än masonitskiva.

Du kan ju välja vilket träslag du vill, en tjockare skiva eller så. Grundfärg och griffelfärg hittar du hos färghandeln (kolla på Rusta, Biltema eller dylikt om du önskar billigare färg).

2009-10-26 @ 20:53:30
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Nikita

jag hoppas du inte tar illa upp, men jag måste få fråga.. har du kille eller kommer du vara ensam med bebisen ? bara undrar!



snygga möbler, vitt - i love!

2009-10-26 @ 21:22:39
URL: http://nikital.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0