Ta hand om dig själv

Ikväll har jag haft en liten ta hand om dig själv kväll. Har pysslat på i duschen å rakat benen som inte blivit vårdade på hela den här sommaren tror jag, haha. Okej, jag överdrev nog lite men det känns som så iallafall, så nu har även dom blivit höstfin. När jag ändå var i full gång med benen så var det väl lika bra att bada fötterna också. Fila, klippa och måla! Måla har jag nog inte gjort på säkert 3-4 år iallafall och då överdriver jag inte. Det är ju inget man gärna visar upp men jag tycker det är roligt att pyssla på :) Så nu har de fått en diskret, rosa färg! :D Fintfint ;) Hehe. Kan ju i stort sett aldrig måla finger naglarna med tanke på mitt jobb så då får man väl underhålla fossingarna istället!



Nu är det dags för tvn :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0