Söndag

Godmorgon!

Då var det söndag igen, den tråkigaste dagen på hela veckan! Men jag tror att jag vet hur jag ska få min sista dag i stockholm att gå ändå. :) Funderar på att cykla upp till kusinerna och hälsa på där, det går ju ändå ett par månader mellan gångerna vi ses så. Om dom är hemma förstås men det får vi hoppas!:)

Ikväll blir det väl som vanligt bara tv och lite mys med mormor eftersom jag åker imorgon. Har kommit på att man kan ju hyra en film och kika på den här på datan! Hah, smart man är!;) Så en film och en påse godis ikväll kanske?! På tisdag börjar ju allvaret igen så det gäller att passa på ;)

Nu ska jag ringa upp till kusinerna och kolla om det är någon hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0