Söndag

Dagen började kl 08:00 då jag slog upp mina ögon men insåg snabbt att klockan faktiskt i själva verket bara var 07:00! Där låg man som en annan pigg människa och kunde inte somna om. Var inte så mkt att göra åt det så jag klev upp och åt min frukost så nu efter 4 timmars jobb börjar det kännas att man varit vaken ett tag .. Egentligen skulle jag ha jobbat fram till 19:30 men min förkylning sa ifrån så blev tvungen att gå hem.

Ikväll händer det nog ingenting speciellt alls. Lär väl ska vila så att man blir piggare nångång! Ska se wallander filmen också tror jag, somnade ju igår innan den knappt hade börjat! :p Haha. Sen blir det som vanligt ensam mamma söker :D

Imorgon väntas något vääääldigt spännande!:D Äntligen!


Kommentarer
Therese Melwins & Noels Mamma

Nästa måndag kl 18.00 är du sugen att komma?

2009-10-25 @ 19:46:06
URL: http://www.mammatherese.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0