Ny design påväg

Jag och mamma lyckades ta oss upp ur soffan idag med och nu är vi på plats i huset igen! :)
Mamma lagar mat nu så ska väl om någon timme fylla magen med mat och sedan tror jag att jag ska ta en promenad ner till ica och köpa frukt och något att dricka till tågresan imorgon. Sen måste jag förbi jens en sväng också, mammas och pappas snälla granne som ska skjutsa in mig till tåget imorgon! =) Han ville att jag skulle ringa eller komma förbi nu ikväll och bestämma en tid för avfärd!

Ikväll ska sanna fixa en ny design åt mig också!:) Har precis bestämt färger, typsnitt, bilder osv tillsammans så ska bli spännande att se hur det blir!:) Jag ska som vanligt se på ensam mamma söker ikväll och sedan blir det väl zappa mellan kanalerna i soffan tills sängen lockar.

På återseende! :)


Kommentarer
Carro med bebis i magen ♥

Frågestund på bloggen! :) ♥

2009-10-11 @ 18:39:36
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
ewe

Ne det lät verkligen inte roligt :S Jag hoppas att jag får titta könet med tanke på att vi har massa killsaker o killkläder så vore det roligt o veta om man ska handla tjej saker:)

2009-10-11 @ 19:04:14
URL: http://evelinapersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0