Näsblod ..

Har blött näsblod hela dagen, jätte knepigt med tanke på att jag kanske har gjort det max 2 ggr i hela mitt liv innan idag. Vaknade imorse med svullen näsa och såg i speglen att jag hade blod i hela ansiktet i stort sett. Tänkte inte mer på det utan åkte jag och jobbade som vanligt men började blöda även där och sen kom det tillbaka ikväll igen. Läskigt! Undrar vem som har varit och nitat mig då :o ;)



Det gick iallafall bra att jobba och det var skönt att vara tillbaka verkligen :) Har lite roliga nyheter på gång också men de kommer jag att skriva här när jag fått de riktigt bekräftade :D

Nu ska jag krama kudden :) Imorgon är det jobb mellan cirka 11-16 tydligen och sedan var det personalmöte och tre rätters middag, mumma! :D Så vi hörs imorgon kväll igen.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0