Jag erkänner ..

Har fått många kommentarer om magen idag och jag måste faktiskt erkänna! När jag sitter ner så kan jag inte längre mig böja mig ner till golvet för att plocka upp något som ligger där utan att det gör ont. Så det tar sig minsann :D Mysigt ändå på något vis när man börjar känna av sådant. Det blir bara mer och mer verkligt för varje dag som går!

Var iväg och hälsade på kattis, nisse och kusinerna en sväng ikväll också! Badade terje, var ut och gungade med carolina & elma, fikade chokladbollar och sjöng singstar! Väl hemma hos mormor igen så har jag nu fastnat framför tvn men det är jag värd nu! :) En riktigt lyckad kväll på ett lugnt sätt. I like!

Ska alldeles strax gå in till soffan där mormor sitter och stickar, tänkte att jag skulle börja på ett par vantar till bebis!


Kommentarer
Sandra

Härligt när man börjar märka att det händer saker :D

2009-10-16 @ 10:11:19
URL: http://sandranorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0