Fredag

Usch, dagarna bara flyger iväg och det är redan fredag! Helt sjukt vad tiden går fort! Men men, det är väl bra det med. :)

Idag väntas det jobb för mig, ska alldeles strax gå mot bussen. Går av 19.30 ikväll och då blir det fredagsmyys hemma :D Iallafall till Idol och sen lär man väl slockna som en stucken gris eftersom jag ska upp och jobba imorrn igen men några godis bitar ska man nog hinna trycka i sig och njuta av ett par timmars lugn i soffan :)

Hämtade barnvagnen också och den är såå fin!:D Står under trappen hos mamma och pappa för en brio kombi 09 skulle jag aldrig i hela mitt liv sätta i förrådet hos mig. Hur lätt som helst att stjäla. :s


Så ser den ut! Med tillhörande åkpåse och skötväska :)


Nä ungdomar och gamlingar, nu är det nog dags att sätta lite fart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0