Bio

Ja, nu är man hemkommen och det känns att man varit igång idag. Tänkte snart bädda ner mig i sängen men kände att jag behövde skriva ett par rader här först.

Filmen var iallafall riktigt bra! Många tycker att den här var sämre än den första "Män som hatar kvinnor" men jag tycker tvärtom =) Till denna behöve jag inte blunda och hålla för öronen lika mycket, haha! Den rekomenderas iallafall varmt och starkt till er som inte sett den, men känsliga tittare varnas.

Imorgon har jag inget förutom tvättstuga inplanerat, riktigt skönt! Behöver nog bara köra två maskiner känns det som och eftersom det finns två i ett och samma rum så är det ju bara att köra dem samtidigt och då är det snabbt gjort!

Tackar Jessica för ikväll också.
Godnatt


Kommentarer
Jessica

Tack själv =) Jag tyckte också den här var bättre än den första.

2009-10-07 @ 19:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0