Ännu blondare

Wie, nu är jag tillbaka till mitt riktiga jag igen känns det som!:) Har äntligen blivit så blond som jag var förut, eller nästan. Inte långt ifrån iallafall :D Karolina på sax o kam gjorde ett jätte bra jobb, jag var ju faktiskt rätt mörkt innan jag gjorde det här idag. Hon tyckte jag skulle köra på en hel blekning och jag litar ju på vad frisörerna säger så, så fick det bli och jag ångrar mig inte! :D

Såhär ser jag ut nu ;) Har ingen fotodag idag,
så ni får nöja er med detta. Färgen var ju det viktigaste! :p



Vad tycker ni om resultatet !?

Också fick det bli en vårdande, uppbyggande och fuktighetsgivande inpackning.
Mer på bild är silverschampoo i mitten och silver skumtoning längst till vänster.
Jätte bra produkter för blondiner, som vill hålla håret friskt och fräsht!
Dyra men alla är dryga produkter vilket gör de räcker länge!
Ungefärliga priser från vänster: 375 kr, 295 kr och 100 kr.



Nu ska jag trösta plånboken, äta mat å hämta mina vinterskor som kommit på posten till ica :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0