Torra fötter!

Japp, skorna fanns i min storlek och till min stora förvåning så var de väldigt små i storlekarna så det fick bli ett par 38or som fick följa med mig hem! Man måste ju såklart tänka på att en tjocksocka ska rymmas i skon så den storleken som sitter perfekt plusar man med ett ;-)
Har precis varit ut på en promenad med mamma, pappa och elsa och invigt dem! Inte ett dugg blöt om fötterna och man gick stadigt. Så dessa stövlar rekomenderar jag, 295 :- på jula i stl 37-47! Vattentät vinterkänga.

Nu är jag nyss kommen från duschen och ska ta och koka mig lite kvällste och rosta två mackor och sedan sätta mig och se på andra avenyn! Sen känns det som om att det är godnatt för idag.


Kommentarer
Angelica

Hej hej:)

Vet inte om du kommer ihåg att du var inne och kommenterade på min blogg:) Men du skrev iaf så här..

Åh vart har ni köpt detta?:D Det ska jag önska mig i julklapp:) Perfect ju:D

Grattis till bebisen också:D



Och iaf så pratar vi ju om gipsmagen som jag gjorde. och det köpte jag på apoteket. Gipsbinda heter det och det kostade 109 kr så det är inte alls farligt:) Och det är verkligen super kul. Nu när man sitter och tittar på magen så tänker man att man verkligen var så där stor :P Haha

Men det är kul att ha var som minne.

Tack tack för gratulationen med :)

Hur är det med dig då och hur går det med graviditeten?

Och en annan sak som jag måste fråga. Har jag träffat dig eller något för jag känner igen dig så jävla mycket men jag kan bara inte placera dig. Har fått för mig att jag kan ha sett dig typ i Vattjom när jag bodde där att typ dina mor eller far föräldrar bodde där. Eller så känner du kanske min bror robert :P

Ingen aning men jag känner igen dig iaf :D Haha

Ha det bra :)

2009-11-24 @ 21:19:06
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0