Tisdag

Godmorgon!

Har precis stigit upp ur sängen och idag är jag ledig! Så skönt :) Skulle egentligen träffa myran kl 9 men elias hade tydligen varit grinig på morgonen så han måste få sova ett tag först ;D Men jag har ju inte bråttom, då kan jag äta frukost i lugn och ro först och göra mig klar :)

Ser ut att vara hyfsat väder ute också, så passande! För tanken är väl att vi ska ut och röra på fläsket lite ;) Känns som att det är dags för det nu, har varit alldeles för många onyttiga dagar i mitt liv den senaste tiden :p

Nu ska jag se om det eventuellt finns något ätbart hemma att stoppa i sig till frukost och sedan ska jag väl fördriva tiden tills det att elias vaknar!

Ha en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0