Tids fördriv

Lite tids fördriv såhär på kvällskvisten när man inväntar john blund .. :-)

  • Favorittidning: Vi föräldrar just nu! Annars är veckorevyn väldigt kul (då man kan inspereras ...)
  • Favoritplagg i garderoben just nu: Mina polotröjor, allihopa!
  • Vanligaste färgen på mina kläder: Mycket i vitt och svart
  • Mig själv med tre ord: Glad, stressad, energisk
  • Jag tränar: Mina ben genom enstaka promenader =)
  • Höger- eller vänsterhänt: Höger.
  • Humör just nu: Seg i kolan
  • Favoritgodis: Surt
  • Är det nåt du absolut inte äter: Gröt, blodpudding, pajer ex.
  • Kläder just nu: Morgonrock
  • Musik just nu: Mössens julafton!
  • Vad sa du senast: Det må väl vara det ..
  • Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag väljer inte så långt bak i tiden, 80-talet!
  • Fisk eller badkruka: Fisk i poolar och badkar, badkruka i sjö och hav .. brrr!
  • Saft eller alkohol: Saft!!
  • Hur många kuddar sover du med: Två
  • Favoritväder: Soligt, såklart
  • Spelar du nåt instrument: Icke
  • Morgon- eller nattmänniska: Morgon människa numera
  • Sparare eller slösare: Tror jag är riktigt duktig på att slösa
  • Bästa film: Vet inte riktigt. Bästa filmen jag sett på länge är iallafall senaste/sista johan falk
  • Tror på liv på andra planeter: Nej.
  • Kommer du ihåg din första kärlek: Japp
  • Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
  • Har du några homosexuella vänner: Nej
  • Tror du på mirakel: Ja, det ligger ju ett i min mage!! :-)
  • Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Med rätt person ja
  • Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jodå
  • Ser du på kärleken som ett misstag: Njae ..
  • Hur många barn vill du ha när du blir stor: Fler än ett iallafall. Minst 2 till
  • Bio eller promenad: Bio, det är inte lika ansträngande ;-)
  • Är du kittlig: Nix
  • Snarkar du? Nepp
  • Stjärntecken? Vädur
  • Rädd för insekter? Spindlar är ju inte så roliga men jag är inte överdrivet skrikig då jag ser dem
  • Äckligaste insekten: Spindlar får jag ju säga då.
  • Största svaghet: Erkänna fel
  • Det här är jag bra på: Baka!
  • Bästa bok: Martina Haag skriver bra!
  • Chips eller godis? Godis.
  • Pizza eller hamburgare? Hamburgare, faktiskt ..
  • Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga
  • Vad vill du jobba som? Det är frågan .. Funderar fortfarande på undersköterska, men .. Ja, som sagt. Jag vet inte.
  • Skriver du dagbok? Bloggen räknas väl?
  • Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har redan två av varje och fler ska det bli.
  • Stökigt eller välstädat? Välstädat
  • Gungar du på stolen? Nej
  • Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Japp, det tror jag
  • Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
  • Är du rädd för blod? Nej
  • Saltar du på maten? Ja, när det behövs
  • Gillar du att sjunga? Jaa :-D
  • Anser du att du är stark? Ja, det tycker jag!
  • Brukar du sola? Ja
  • Vad gör du om du får hicka? Ja, vad ska man göra?
  • Röker du? Ibland
  • Snusar du? Nej
  • Använder du knark? Nej !!!!!!!!
  • Kaffe, te eller inget? Te
  • Har du en besatthet? Min katt! ;-)
  • Vem är din bästa vän? Mamma och Myran numera. Det är väl dom jag spenderar mest tid med och då blir det ju lätt så att man förtror sig till dem
  • Civilstånd: Singel


Kommentarer
Ida

Okej :p Hängde inte med riktigt på inlägget :p Men jag har ju inte sett de två senaste eftersom de varit uthyrda :P

2009-11-09 @ 22:54:06
URL: http://sjida.blogg.se/
Kristin

I sömnen är han tyst ;p lr han gör ju ifrån sig småljud, men det gör ju småbarn,ja han har gjort så många framsteg på kort tid men han har alltid pratat mkt hemma den senaste tiden men det var först hos dig han pratade ordentligt bland folk :D

2009-11-10 @ 07:00:20
URL: http://kristinmyrankrans.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0