Söndag

Godmorgon!

Här har man snoozat sedan kl 08:00 :p Haha, är så sjukt trött men man är inte van. =) Tycker det är jobbigare att vakna till en en väckar klocka kl 08:00 även om jag faktiskt brukar vakna då i vanlig tid också av mig själv då jag inte ska iväg på något. Knepigt det där ..

Idag väntas det iallafall jobb för mig, tänkte alldeles strax åka. :-) Ska jobba mellan 10.30-19.30 sedan hämtar mamma mig och då ska vi hem och se på patrik 1,5 på canal + tror jag att det var som den gick på kl 20:00! Jätte bra film tycker jag, har haft dvd:n men den är försvunnen .. :-/ Ska beställa lite nya filmer snart igen från cdon.com bara pengarna finns!

Så ser min dag ut!
How about yours? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0