Onsdag

Ja, godmorgon! :)

Har haft en del att göra här på morgonen så har inte haft tid att sätta mig ner och andas. Har väl inte det nu egentligen heller för jag får verkligen inte ihop alla papper som ska skickas till försäkringskassan! Det är ju inte bara ett papper precis! =/ Mycket som ska till när man skaffar barn helt enkelt. :-)

Funderar på att ta en promenad och skicka hyreskontraket till nya lägenheten och moderskapsintyget iallafall så får jag fixa resten sedan! Kommer inte att bli så mycket klokare än på ett tag ändå så det är väl lika bra det antar jag!

Ikväll är det som vanligt tv som gäller, antagligen en promenad också innan tv tittandet! Jag och mamma försöker röra på oss 45 minuter varje dag minst iaf! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0