MVC

Här har vi varit vaken sedan sju tiden imorse! Det var lite svårt att ta sig upp men det fick så lov att gå! Vilda kom som vanligt krypandes när väckar klockan gick igång för då vet hon att jag snart ska kliva upp så då kommer hon också, då vet hon liksom att det är tillåtet att störa. :-)

Gjorde i ordning fukost
till mig och mormor, rostade mackor och ägg, och naturligtvis ett glas apelsinjuice! Sen rullade tiden på i vanlig takt med allt vad man gör hemma på morgonen. Runt 08:15 skjutsade mormor upp mig till mvc.

Alla värden såg jätte bra ut! :-) Bebis hjärta slog som lägst 145 och uppmot 160. Det varier ju väldigt beroende på vad bebisen gör där inne men enligt detta värde iallafall så står jag fortfarande fast vid min tro om vad det kan vara för kön! ;-)
Fick även med mig moderskapsintyget hem som jag antar bara är att slänga i ett kuvert och posta(?)

Nu vet jag också vad emil kan få köpa till bebis! Mitt första år boken till bebis. Dock så kanske man ska köpa den då bebis har tittat ut, om man ska ha en blå eller rosa! Men vi får se vad vi hittar helt enkelt.

Nu ska jag hjälpa till med julpyntandet hemma hos mamma och pappa!


Kommentarer
f o t o b l i x t

Godmorgon ! :D Vad händer idag ? :)

2009-11-18 @ 09:47:19
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Filippa - blivande mamma

Ett tips angående moderksapsintyget, ta en kopia! (Om du ska söka havandeskapspenning eller liknande behövs det igen)

2009-11-18 @ 10:59:17
URL: http://fillies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0