Kvällens hjältinna

Ja, känner mig faktiskt som kvällens hjältinna litegrann ;) Har varit ut med elsa på kvällspinken, därav min härliga insats! Höhö, det händer inte ofta så man känner sig riktigt stolt :D Dock så hade mamma samlat stickor i skorna som jag lånade av henne så fick springa hem rätt snabbt och pappa fick ta över, dvs han fick ta kvälls skiten =)



Sitter och väntar på tittar resultatet av idol ikväll. Spännande spännande .. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte riktigt vem som åker.. Hmm! Men eddie, rabih och tove gjorde riktigt dåligt ifrån sig. Det får bli mina ord för nu! :)

För er som har jobbat hela veckan: Godnatt!
Och till er som är ute och roar er med alkohol, ta't lugnt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0