Korsord

Haha! Känner mig som en riktigt gammal människa just nu. Köpte hänt extra och en korsords tidning förut på ica maxi, är det inte tant göra det!? Men tycker sånt är roligt :-) Skvaller är alltid roligt att läsa och korsord är bra tidsfördiv :-D Måste erkänna att jag sitter med nybörjar tidiningen och kan inte dra mig ;-) Ska lösa ett till i sängen strax! =)

Annars så har dagen varit helt okej! Jobbade 10-16 istället för två dubbel pass, riktigt skönt! Mycket folk på lunchen och sen var det som alltid sten dött.

Imorgon är jag ledig. Då blir det promenad med elsa, kanske hälsa på myran och elias och lösa korsord ;-)



Kommentarer
Sandra

Vi funderar på Tyra, Nova och Ebba :) Men vi har inte bestämt ngt ;) Du då?

2009-11-11 @ 10:45:04
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Nikita

korsord är faktiskt skojj, det brukar jag roa mig med då ja jobbar natt =)

2009-11-11 @ 14:43:16
URL: http://nikital.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0