Jul lördag

Så, nu har vi varit och huggit oss en adventsgran, ätit lite lunch och till och med hunnit med att gå ett varv på "jul lördagen" i byn! Istället för julskyltning på första advent så ska vi istället ha denna jul lördag!? Hur onödigt är det egentligen inte? Varför inte ha detta imorgon istället då det är första advent och kalla det för julskyltning som det gjort i alla tidigare år!? Unbelievable.
Men vi fick med oss lite lussekatter, knäck, ischocklad och även lite rullrån, sådant som hör till adventsfikat! Det har tyvärr inte blivit något lussebulls bak för mig än :-( Imorgon ska det bli av!

Imorgon tänkte jag även bjuda på lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig nu när det är adventsfint, och såklart en bild på den fina adventsgranen ;-) Om jag inte sover bort hela dagen vill säga, vilket inte kan vara helt omöjligt ...

Nu ska jag knycka en lussekatt och äta lite pepparkakor till, och dricka julmust!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0